Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 11:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در نشست شورای بین الملل دانشکده توانبخشی

آیین نامه پذیرش دانشجو نیو روت بررسی شد

بیست و هشتمین نشست شورای بین الملل دانشکده توانبخشی سه شنبه 12 دی 1402در سالن شورا دانشکده برگزار شد.

شورای بین الملل دانشکده توانبخشی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، در این نشست آیین نامه نحوه پذیرش دانشجو مقطع دکتری تخصصی به صورت نیو روت بررسی شد و نمایندگان گروه های آموزشی سوالات، ابهامات و نظرات خود را در این خصوص گفتند.

این آیین نامه برای سرعت بخشیدن به روند پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی تدوین شده تا دانشجو بتواند ظرف مدت حداقل 3 سال زیر نظر استاد راهنمای واجد شرایط، دوره دکتری را تمام و مدرک تحصیلی خود را دریافت کند.

در این خصوص تاکید شد که متقاضی باید قبل از اقدام برای پذیرش، در مکاتباتی که با استاد انتخابی خود دارد، موضوع پایان نامه را مشخص کند و در نامه تایید استاد برای پذیرش دانشجو عنوان قید شود.

همچنین با توجه به نظرات مطرح شده مقرر شد، پذیرش دانشجو پس از تایید استاد راهنمای مربوطه و انتخاب عنوان، کمیته‌ای متشکل از معاون بین الملل، معاون آموزشی، معاون پژوهشی، استاد راهنما و دو داور که یکی به پیشنهاد گروه و دیگری به پیشنهاد معاون بین الملل دانشکده، تشکیل شود تا در خصوص پذیرش نهایی دانشجو با عنوان انتخابی در دانشکده تصمیم گیری شده و معاون بین الملل دانشکده با توجه به تصمیم کمیته دانشکده در کمیته جذب دانشگاه حاضر شود.

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 255654
کلمات کلیدی
سید امیر میری
Author

سید امیر میری

تصاویر

دکتر الهام توانای دکتر سیامک بشردوست دکتر نعمت اله روحبخش دکتر منصوره عادل قهرمان سارا روشنی دکتر جلال بختیاری دکتر محمدرض هادیان دکتر تهمینه موسوی
Theme settings