Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 08:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیست و ششمین نشست شورای معاونت بین الملل دانشکده توانبخشی

نشست شورای معاونت بین الملل دانشکده توانبخشی در سالن شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، نشست معاونت بین الملل روز سه شنبه هفتم آذر 1402 در سالن شورا دانشکده برگزار شد. در ابتدای این نشست دکتر منصوره عادل قهرمان معاون بین الملل دانشکده، ضمن تبریک به عضو جدید شورای بین الملل، دکتر الهام توانای به عنوان رابط بین الملل گروه شنوایی شناسی، از گروه ها خواست برنامه خود را برای برگزاری مدرسه فصلی با دانشگاه اسکودار که در جلسه قبل مطرح شده بود، ارائه دهند. وی توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری مدرسه فصلی و امکان برگزاری این دوره در چارچوب تفاهم نامه امضا شده با دانشگاه اسکودار به صورت موبیلیتی استاد و دانشجو و یا با در نظر گرفتن شهریه، ارائه داد.
در ادامه به درخواست متقاضی رشته Clinical and Experimental Neurolinguistics در مقطع کارشناسی ارشد از گروه گفتاردرمانی از کشور عراق پرداخته شد که با پذیرش ایشان در فوریه 2024 بدون تعلق گرفتن بورسیه موافقت شد.
سپس دکتر قهرمان گزارشی از جلسه مشترک با دکتر روحبخش مسئول میز استرالیا درخصوص نحوه همکاری با دانشگاه های استرالیا ارائه و تصریح کرد با توجه به شرایط موجود پیشنهاد شده که در حال حاضر با برگزاری وبینارهای بین المللی این ارتباطات شروع شود و در صورت ادامه موفقیت آمیز آن، به فعالیت های بیشتر از جمله برگزاری کارگاه و یا موبیلیتی می توان پرداخت.
موضوع بعدی نحوه ارائه درس اصول توانبخشی در دانشگاه سبطین بود که مصوب شد این درس برای هر سه رشته فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کاردرمانی یک واحد تئوری و به صورت مشترک در نظر گرفته شود.
در ادامه درخصوص تهیه محتویات وب سایت انگلیسی دانشکده بحث و تبادل نظر شد.
در پایان مواردی که در جلسه مشترک با معاون پژوهشی پردیس بین الملل دانشگاه عنوان شده بود؛ از جمله طرح های بین المللی، نحوه درخواست گرنت مقالات Q1 و.. ارائه شد.

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 252560
کلمات کلیدی
لیلا یوسفی احراز
Author

لیلا یوسفی احراز

تصاویر

Theme settings