Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1403/03/06 - 09:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سی و چهارمین نشست شورای معاونت بین الملل دانشکده توانبخشی

سی و چهارمین نشست شورای معاونت بین الملل با حضور اعضا در سالن شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، در این نشست که روز سه شنبه اول خرداد ماه 1403 برگزار شد، ابتدا دکتر منصوره عادل قهرمان معاون بین الملل دانشکده در خصوص مواردی که در جلسه معاونان بین الملل دانشگاه مطرح شده بود، مطالبی ارائه کرد. وی با اشاره به بی انگیزگی اعضای هیئت علمی برای اجرای فعالیت‌های بین المللی، راهکارهایی در این خصوص از جمله تعیین فعالیت های بین المللی در ارتقای اساتید، کاهش سایر وظایف اعضای هیئت علمی فعال در زمینه امور بین الملل،  برگزاری جلسات آگاه سازی اعضای هیئت علمی از فعالیت های متنوع معاونت بین الملل و ایده گرفتن از این فعالیت ها، در نظر گرفتن کمک هزینه برای شرکت در کارگاه‌های بین المللی برای توانمندسازی اساتید ارائه کرد.

سپس در خصوص وبسایت انگلیسی معاونت بین الملل در دانشگاه توضیحاتی ارائه داد و دکتر شب بیدار مسئول پیگیری به روز رسانی وبسایت معرفی شد.

همچنین مقرر شد اعضای شورای بین الملل محتوای انگلیسی سایت را بازبینی و پیشنهادات خود را به معاونت بین الملل دانشکده ارسال کنند تا این پیشنهادات به معاونت بین الملل دانشگاه انعکاس یابد.

پیرو موارد مطرح شده در جلسه پیشین معاونت بین الملل دانشکده، در خصوص بهبود کیفیت سخنرانی های انگلیسی دانشکده بحث و تبادل نظر و مقرر شد برخی از سخنرانی ها به صورت پنل و فصلی برگزار و موضوعات مشترک برای هر پنل انتخاب شود تا همه گروه های توانبخشی امکان مشارکت داشته باشند

در پایان رابطان گروه های فزیوتراپی، شنوایی شناسی و گفتاردرمانی فعالیت های اساتید مدعو گروه خود را در سال جاری ارائه کردند.

 

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 266874
کلمات کلیدی
لیلا یوسفی احراز
Author

لیلا یوسفی احراز

Theme settings