اعضای شورای فناوری دانشکده
 

ردیف
 
نام و نام خانوادگی سمت

1
 

آقای دکتر حمید دالوند
 
معاون پژوهشی

2
 

خانم دکتر زهرا سلیمانی
 
دبیر شورای فناوری

3

خانم دکتر سارا فریدون نیا
 
عضو شورا

4
 
خانم دکتر الهام توانای  عضو شورا

5
 
خانم دکتر خدیجه اوتادی عضو شورا
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 11:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 308
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

در دانشکده توانبخشی

کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش برگزار شد

سومین نشست تخصصی از مجموعه کارگاه های هوش مصنوعی با عنوان کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش در دانشکده توانبخشی برگزار شد.

کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، جلسه سوم از مجموعه کارگاه های هوش مصنوعی با عنوان: کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش با سخنرانی دکتر علی سرآبادانی دکتری تخصصی فناوری اطلاعات روز سه شنبه 12 دی 1402 در سالن شورا برگزار شد.

دکتر سرآبادانی در ابتدا به تفصیل ابزار های استفاده شده در حوزه های آموزش و پژوهش پرداخت.

این کارگاه شامل مباحث متنوعی از تولید و خلاصه سازی متن تا تجزیه و تحلیل مقالات، تولید محتواهای چندرسانه ای نظیر تصویر، ویدئو و صدا بود.

شرکت کنندگان با افزایش سرعت دسترسی به ابزار های هوش مصنوعی، مهارت های لازم برای بهبود فرآیند آموزش و پژوهش و ... آشنا شدند.

این کارگاه به عنوان یک فرصت یادگیری عمیق در حوزه هوش مصنوعی و نقش آن در تحولات آموزشی و پژوهشی مطرح شد و ارتباط نوینی را بین فناوری و علوم اجتماعی ایجاد کرد.

در پایان به پرسش های حاضران پاسخ داده شد.

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 255663
کلمات کلیدی
سید امیر میری
نویسنده

سید امیر میری

کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و پژوهش