در دانشکده توانبخشی
نمایشگاه منابع نوین و تازههای کتابخانه برگزار شد
نمایشگاهی از تازهترین منابع علمی و آموزشی حوزه توانبخشی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه دانشکده توانبخشی برگزار شد.
نمایشگاه تازه های کتاب
نمایشگاه تازه های کتاب برگزار می شود.
تأکید بر مطالعات نظاممند و پروژههای جامعهمحور
در پژوهش های دانشکده توانبخشی
شورای پژوهشی دانشکده در نشست اخیر خود، سیاستهای جدیدی را برای هدایت طرحهای پژوهشی به سمت «مرورهای سیستماتیک» و «پروژههای جامعهمحور» تصویب و بر نقش کلیدی پایاننامههای دانشجویی در این زمینه تأکید کرد.
ترجمان دانش نگاهی نو به پژوهشهای توانبخشی
با هدف بررسی و تحلیل طرحهای تحقیقاتی خاتمهیافته پنج سال گذشته دانشکده توانبخشی نشست تخصصی «ترجمان دانش» برگزار میشود.
برگزاری کارگاه اخلاق در مطالعات کارآزمایی بالینی در دانشکده توانبخشی
کارگاه اخلاق در مطالعات کارآزمایی بالینی روز سهشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۴ در سالن شورای دانشکده توانبخشی برگزار شد.
در دانشکده توانبخشی
کارگاه اخلاق در مطالعات کارآزمایی بالینی برگزار میشود
کارگاه اخلاق در مطالعات کارآزمایی بالینی با تدریس دکتر فریبا اصغری، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز سهشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۴ در سالن شورای دانشکده برگزار میشود.
برگزاری جلسه شورای پژوهشی دانشکده توانبخشی با تأکید بر تقویت جایگاه علمی و تحقیقاتی
جلسه شورای پژوهشی دانشکده توانبخشی با حضور رئیس دانشکده، معاون پژوهشی و سایر اعضا در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
اطلاعیه: برگزاری کارگاه آشنایی با هوش مصنوعی در سلامت و توانبخشی
کارگاه آشنایی با هوش مصنوعی در سلامت و توانبخشی در دانشکده توانبخشی برگزار می شود.
اولین نشست مرکز پژوهشهای علمی دانشجویان دانشکده توانبخشی در سال ۱۴۰۴ برگزار شد
نخستین نشست مرکز پژوهشهای علمی دانشجویان دانشکده توانبخشی در سال ۱۴۰۴برگزار، مسئولیتهای اجرایی میان اعضای منتخب دانشجویی تعیین و چشمانداز برنامههای علمی، آموزشی و مشارکتی دانشجویان در سال جدید ترسیم شد .
تقویت پژوهشهای کاربردی در دانشکده توانبخشی؛ تمرکز بر سالمندی و جوانی جمعیت
در جلسه شورای پژوهشی دانشکده توانبخشی، چالشهای بودجهای پژوهش، اولویتهای تحقیقاتی در حوزه سالمندی و جوانی جمعیت و نقش رسانهها در انعکاس نتایج پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت. برنامهریزی چهارساله توسعه پژوهشی دانشکده نیز با تأکید بر نتایج نظرسنجی اعضای هیأت علمی تدوین شد.