• تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 08:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی با شروع سال جدید تحصیلی

نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی با حضور اعضا در سالن شورا برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشکده توانبخشی، این نشست روز سه شنبه 3 مهر 1403 با حضور اعضای مرتبط در سالن شورا برگزار شد. در ابتدا دکتر سید احمد رضا خاتون آبادی رئیس دانشکده ضمن تسلیت حادثه معدن و جان باختن تعدادی از هموطنان، به ارائه گزارشی از روند جاری دانشکده پرداخت. وی توضیحاتی در خصوص استفاده از سامانه شعاع به جای کارت تردد ارائه کرد و مقرر شده مدیران گروه تا 15 مهر 1403 لیست اعضای هیئت علمی متقاضی را که حائز شرایط استفاده از این امکان هستند را برای معاونت آموزشی ارسال کنند.
رییس دانشکده افزود: خودارزیابی گروه های آموزشی و اعضای هیئت علمی می تواند در بهبود ارائه خدمات سلامت محور با کیفیت، آموزش و پژوهش و بهبود فعالیت های بالینی دانشکده کمک کند. لذا از اعضای جلسه خواست هر کس در حوزه فعالیت خود ارزیابی های دوره ای برای بهبود عملکرد واحد داشته باشد.
دکتر خاتون آبادی سپس توضیحاتی در خصوص رویکردهای علمی در توانمندسازی دانشجویان و پرورش آنها برای ارائه خدمات به جامعه ارائه کرد و از برگزاری مراسم افتتاحیه ادغام خدمات توانبخشی در PHC و اهمیت پیشگیری در روز چهارشنبه 11 مهر ماه با همراهی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و از همه اعضا دعوت کرد در این مراسم حضور داشته باشند.
در ادامه نشست دکتر نعمت اله روحبخش توضیحاتی در خصوص ضرورت برگزاری جشن برای دانشجویان نوورود و برنامه های این معاونت با کمک گروه های دانشجویی پس از ثبت نام حضوری ارائه کرد.
در پایان هریک از اعضا برنامه واحد خود در سال 1403 را ارائه کردند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 279014
کلمات کلیدی
لیلا یوسفی احراز
نویسنده

لیلا یوسفی احراز

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *