متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/08/05 - 14:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز جهانی کاردرمانی

دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی، رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی روز جهانی کاردرمانی را تبریک گفت و نوشت: کاردرمانی بازوی توانمند، تیم پزشکی در درمان مشکلات جسمی، ذهنی، روانی و اجتماعی است که می‌تواند برای توانبخشی بیماران وارد عمل شده و از ناتوانی افراد جامعه جلوگیری کرده و آنها را به نقشهای فردی و اجتماعی شان بازگرداند.

دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی، رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی روز جهانی کاردرمانی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

کاردرمانی یک رشته مستقل با هویت آکادمیک و ممتاز در رشته های توانبخشی است و ظرفیت های آن نیز باید متناسب با رشد این رشته در سالهای اخیر مورد توجه قرار گیرد. از این رو ضرورت اضافه شدن مقطع کارشناسی و دکتری تخصصی کاردرمانی برای تربیت نیروهای متخصص و کارآمد، در دستور کار دانشکده قرار گرفت.

کاردرمانی بازوی توانمند، تیم پزشکی در درمان مشکلات جسمی، ذهنی، روانی و اجتماعی است که می‌تواند برای توانبخشی بیماران وارد عمل شده و از ناتوانی افراد جامعه جلوگیری کرده و آنها را به نقشهای فردی و اجتماعی شان بازگرداند.

اینجانب فرا رسیدن27 اکتبر روز جهانی کاردرمانی را به همه اعضای هیئت علمی، کارشناسان و دانشجویان عزیز این حوزه به ویژه همکارانی که در  دانشکده توانبخشی فعالیت می کنند، تبریک گفته و آرزوی عاقبت به خیری، سلامتی و توفیقات علمی آنان را در مسیر ارائه خدمت به جامعه دارم.

دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی

رئیس دانشکده توانبخشی

  • گروه خبری : حوزه ریاست,کار درمانی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 282322
کلمات کلیدی
سید امیر میری
تهیه کننده:

سید امیر میری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه