متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/11/24 - 12:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 225
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PhD) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PhD) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1403/1402 می رساند 19 بهمن 1402 تا 29 بهمن 1402 بازه زمانی انتخاب برای ثبت نا‌م و تکمیل فرایند آن است.

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PhD) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1403/1402

 به اطلاع می رساند 19 بهمن 1402 تا 29 بهمن 1402 بازه زمانی انتخاب برای ثبت نا‌م و تکمیل فرایند آن است.

توضیح اینکه می بایست با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور وداوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده و با مراجعه به سایت ‌https://sipad.tums.ac.ir/stdnew  وا‌سکن مدارک و ثبت نام اینترنتی فرایند ثبت نام را کامل کنند.

بدیهی است عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

ضمناً شروع دوره از نیمسال دوم سال تحصیلی 1403/1402 است.

 

توجه:

ضروری است پذیرفته شدگان قبل از ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های بررسی صلاحیت عمومی (گزینش) به سایت Sajed.tums.ac.ir  مراجعه و فرم های گزینش را  پر کنند. (کد ملی به عنوان کد کاربری و برای دریافت رمز عبور به گزینه فراموشی کلمه عبور مراجعه نمایند).

توجه: برای چگونگی تکمیل اطلاعات خواسته شده به راهنمای دستیاران و دانشجویان در ابتدای سامانه مراجعه شود.

بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم در روزهای اداری از ساعت 30/8 تا 30/15 با تلفن ثابت 88953141 تماس حاصل فرمایید.

 نکته: برای شروع در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده کنید.

برای انتخاب پسورد ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد و علائم خاص استفاده شود. بدیهی است نام کاربری کد ملی داوطلب است.

 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:

  1. -   اسکن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتراسناد رسمی کشور براساس سهمیه قبولی (برای دریافت فرم سند تعهد محضری اینجا کلیک فرمایید و برای اطلاع از نحوه سپردن وثیقه ملکی به جای سند تعهد محضری قبول شدگان با استفاده سهمیه مناطفق محروم و آزاد و شرایط ضامنین به سایت امور حقوقی دانشگاه مراجعه و اینجا کلیک نمایید. https://vcmdrp.tums.ac.ir/content/5097/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D8%B3%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%B9%D9%87%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B6%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C  

 

درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظیم سند تعهد محضری و مشاوره حقوقی  پیش از اخذ تعهد در دفاتر اسناد رسمی کشور با دفترحقوقی دانشگاه با شماره 81633361 و سایر شماره های مندرج در سایت دفتر مذکور تماس حاصل فرمایید.

    1. -    تکمیل و اسکن فرم های ثبت نامی
    2.   اسکن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهی مبنی برفراغت ازتحصیل تا 30 دی ماه 1402 (برای دانشجویان ترم آخر)
    3. -   اسکن شناسنامه (تمام صفحات) کارت ملی و عکس 3*4  عکس 3*4 با فرمت JPEG و حجم کمتر از KB 50
    4. ارائه نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت بدون قید و شرط با ادامه تحصیل از سوی بالاترین مقام سازمان (لازم به ذکر است مستخدمین رسمی و پیمانی ملزم به اسکن مدرک فوق می باشند).
    5. تصویر کارت هوشمند پایان یا معافیت ازخدمت نظام وظیفه برای آقایان و یا گواهی تعویض آن از مراکز پلیس + 10 
      1. -1-    پذیرفته شدگان مشمول برای بهره مندی از معافیت تحصیلی لازم است سریعاً با مراجعه به سایت https://sakha.epolice.ir  وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام فرمایند. بدیهی است قبل از آن با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی ارشد) خویش اقدام لازم بعمل آورید.
      2. -2-     پذیرفته شدگان سرباز نیز می بایستی از طریق سایت فوق الذکر نسب به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمی بایستی طولانی تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری فرمایند. (مزید اطلاع اضافه می نماید که این افراد برای ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت).
      3. -3-     داوطلبین عزیز در صورت لزوم می توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.
      4. -4-       لینک فیلم آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور

https://vazifeh.police.ir/index.jsp?siteid=25&fkeyid=&siteid=25&pageid=6995

 

    1. -5-     پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدورمجوز ثبت نام از سوی سازمان وظیفه عمومی پیگیری نمایند تا مجوز ثبت نام (مجوز مورد نظر تاریخ و شماره و امضا دارد) صادر گردد.
    2. -6-    دانشجویانی که عدم صدور مجوز ثبت نام برای آنان ازسوی سازمان وظیفه عمومی صادر می گردد، می تواند بعلت عدم رعایت مقاطع پیش نیاز و... باشد که در این موارد لازم است درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل نموده و مدارک موردنظر را برای وظیفه عمومی ارسال نمایند. ضمنا" علت عدم صدور معافیت تحصیلی به دانشجو در کارتابل نشان داده می شود.
    3. -7-    دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و به هنگام درج مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی بنمایند.
    4. -8-        مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه می باشد.
    5. -9-       دانشجویان برای جستجوی نام دانشگاه به این صورت عمل کنند:
    6. -10-   دانشگاه علوم پزشکی تهران- دانشکده (موردنظر)
    7. -11-   تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی جهت مشاوره وراهنمایی 096480
  1. -    تصویر گواهی پایان یا معافیت و یا ترخیص از لایحه طرح نیروی انسانی
  2. -    گواهی تسویه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان
  3. -  مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و(…
  4. -                      حکم استخدام رسمی قطعی (سهمیه مازاد مربیان رسمی)

   

  • ثبت نام کنندگان محترم لطفاً جهت اطلاعات بیشتر و چگونگی برگزاری کلاس ها و نحوه و زمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمایند.
  • برای دریافت کارت دانشجوئی و اطلاع از امکانات رفاهی، خوابگاه و... به سایت معاونت دانشجویی فرهنگیhttp://vsca.tums.ac.ir   مراجعه فرمایند.

توجه:

 الف: جهت آگاهی از تکمیل بودن وتائید مدارک ضروری است مجددا" حداکثر بعد از 48  ساعت کاری به سایت مراجعه تا پیام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسید تاییدیه ثبت نام موقت را مشاهده و پرینت فرمایید.

ب: درصورت مشاهده پیام "مدارک ناقص می باشد" لطفاً سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام فرمایید.

پ - در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه به شماره 81633253  و شماره واتس آپ، ایتا و سروش 09302308499 تماس حاصل فرمایید.  

ت: ارسال هرگونه درخواست (به غیر از اسکن مدارک ثبت نامی که بایستی صرفاً از طریق سایت ثبت نام صورت گیرد) بوسیله تلفن همراه از طریق آدرس میز خدمت امکان پذیر می باشد و نیاز به مراجعه حضوری نخواهد داشت.

 

تاریخ ثبت نام حضوری

تاریخ ثبت نام حضوری جهت تحویل اصل مدارک توسط دانشکده محل پذیرش اطلاع رسانی خواهد شد.

توجه: مراجعه حضوری دانشجویان شاهد و ایثارگر اعم از افرادی که با سهمیه و یا غیر سهمیه قبول‌ شده‌اند به واحد مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت ارائه‌ اصل مدارک ایثارگری و تکمیل مراحل ثبت‌نام الزامی است.

 

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 259163
کلمات کلیدی
سید امیر میری
تهیه کننده:

سید امیر میری

تنظیمات پس زمینه