• تاریخ انتشار : 1401/11/25 - 13:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه بین دانشکده توانبخشی و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست تمدید تفاهم نامه مشترک بین دانشکده توانبخشی و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور روسای هر دو دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، نشست تمدید تفاهم نامه همکاری های مشترک دانشکده توانبخشی و دانشکده دندانپزشکی، با حضور دکتر سیداحمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده توانبخشی و دکتر مهدیه السادات موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی و سایر اعضا روز سه شنبه 25 بهمن 1401 در دفتر ریاست دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر خاتون آبادی اظهار کرد: با توجه به تجربه ای که در دوره های مختلف کسب شده، مهم است که در این دوره با دیدگاه توسعه ای پیش رویم و در این راستا بر برگزاری جلسات منظم و تعیین شخص مسئول در این زمینه و همچنین بازبینی فرایند مورد تاکید است.
وی ادامه داد: بررسی مجدد تعهدات طرفین تفاهم نامه و میزان حصول نتیجه، رصد موانع و اصلاح آنها می بایست مورد توجه قرار گیرد تا در نتیجه بخشی اهداف شاهد پیشرفت باشیم.
در ادامه مفاد تفاهم نامه قبلی مرور و میزان تحقق اهداف و موانع بررسی شد.
محدودیت فضای فیزیکی، ارائه برخی خدمات ارزیابی ویژه، امکان راه اندازی کلینیک ویژه در دانشکده توانبخشی، جزئیات خدمات قابل ارائه، تعیین کد ارائه خدمات در سیستم HIS، فراخوان پذیرش بیمار شکاف کام از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.
در پایان تفاهم نامه همکاری مشترک به امضای دو دانشکده رسید.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,آموزش سلامت
  • کد خبر : 230439
کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده

لیلا یوسفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *