• تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 09:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 316
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با انجمن فیزیوتراپی افغانستان

دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور برگزاری دوره تکمیلی کارشناسی فیزیوتراپی با انجمن فیزیوتراپی افغانستان تفاهم نامه امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، جلسه ای به منظور انعقاد تفاهم نامه دانشکده توانبخشی و انجمن فیزیوتراپی افغانستان روز دوشنبه 20 شهریور 1402 با حضور دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده، دکتر فرید رحیمی مسئول روابط خارجی فیزیوتراپی افغانستان، دکتر محمدرضا موحد عضو انجمن فیزیوتراپی افغانستان و سایر اعضا در سالن شورا برگزار شد.
در این جلسه دکتر خاتون آبادی ضمن اظهار امیدواری از گسترش همکاری های علمی با کشور افغانستان اظهار کرد: خدمت رسانی در حوزه سلامت از رسالت های اصلی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کشور ایران و در سطح منطقه می باشد، این همکاری می تواند دریچه ای برای همکاری با کشور افغانستان در دیگر رشته های توانبخشی نیز باشد.
سپس دکتر منصوره عادل قهرمان معاون بین الملل دانشکده به بیان جزئیات این دوره آموزشی و تعداد واحدهای ارائه شده پرداخت و اظهار کرد: واحدهای ارائه شده در این دوره بر اساس کوریکولوم جدید دوره کارشناسی فیزیوتراپی انتخاب شده که مجموع آن 45 واحد تخصصی است.
وی در خصوص نحوه اجرا نیز تصریح کرد: با توجه به برخی محدودیت ها از سوی کشور افغانستان، دروس عملی در پایان ترم دوم به صورت فشرده در طول سه هفته و سپس دوره کارآموزی در تابستان به مدت 6 هفته برگزار خواهد شد.
در ادامه با توجه به درخواست حاضران از کشور افغانستان، مقرر شد دوره های تدوین شده کوتاه مدت دانشکده در اختیار ایشان قرار گیرد و انجمن فیزیوتراپی افغانستان حوزه های علاقمندی خود را به معاونت بین الملل دانشکده اعلام کند تا در صورت امکان دوره هایی مطابق با دانشجویان  افغانستانی تدوین شود.
در پایان نشست تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

  • گروه خبری : معاونت بین الملل,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 246394
کلمات کلیدی
لیلا یوسفی احراز
تهیه کننده

لیلا یوسفی احراز

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *