• تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 13:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 112
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارزیابی جامع سالمندان منطقه 17 به همت دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

در طرح توانمندسازی سالمندان با همکاری اداره سلامت منطقه 17 ارزیابی، غربالگری و مشاوره جامع سالمندی به صورت رایگان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، در راستای مسئولیت اجتماعی دانشکده و با همکاری اداره سلامت منطقه ۱۷ و گروه های آموزشی ، فاز سوم توانمند سازی سالمندان با ارزیابی، غربالگری و مشاوره جامع سالمندی شامل تغذیه، اختلالات اسکلتی، شنوایی و کم شنوایی، اختلالات گفتار و زبان، ارزیابی های شناختی مغز و ذهن، بهداشت دهان، تست های تعادل و... ویژه سالمندان منطقه کم برخوردار 17 به صورت کاملا رایگان، در 4 روز از 20 خرداد تا 23 خرداد 1403 در سرای محله امام سجاد (ع) برگزار می شود.

توضیح اینکه در فاز اول این دوره توانمند سازی جلسات آموزشی برای کارکنان سراهای محلات و مراقبین سلامت شهرداری منطقه 17 و در فاز دوم 5 کارگاه آموزشی برای ارتقا توانمندی و آگاهی سالمندان در حیطه های  تغذیه، اختلالات اسکلتی، شنوایی و کم شنوایی، ارزیابی های شناختی مغز و ذهن و بهداشت دهان و دندان در بیمارستان ضیائیان برگزار شد.

این برنامه جامع با همکاری گروه های آموزشی دانشکده توانبخشی شامل سلامت سالمندی، گفتاردرمانی، شنوایی­شناسی، فیزیوتراپی و کاردرمانی، دانشکده تغذیه، دانشکده دندانپزشکی و بیمارستان ضیائیان اجرا شد.  

  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه,سلامت سالمندی
  • کد خبر : 268324
کلمات کلیدی
سید امیر میری
تهیه کننده

سید امیر میری