• تاریخ انتشار : 1403/06/20 - 12:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی برگزار شد

نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز سه شنبه 20 شهریور 1403 با حضور اعضای مرتبط در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر سید احمد رضا خاتون آبادی رئیس دانشکده، ضمن تاکید بر پیشبرد اهداف با برنامه ریزی و رعایت ضوابط اظهار کرد: در این دوره همه برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در دانشکده طبق اصول و ضوابط دانشگاه پیش رفته و به لطف خداوند مسیر درستی داشته است. وی ادامه داد با توجه به تحولات لازم است گزارشی از فعالیت های برجسته حوزه کاری معاونت ها تهیه و برای ارائه در جلسات آتی آماده شود.
دکتر خاتون آبادی افزود: در این دوره شاهد تحولات چشمگیر در حوزه های مختلف دانشکده بوده ایم که نشان از عملکرد درخشان همه کارکنان دانشکده توانبخشی دارد که ضروری است مراتب قدردانی خود را برای تحقق این اهداف ابراز کنیم.
اقدامات مهمی نیز در حوزه احیا و بازسازی فضای فیزیکی دانشکده نظیر دو جداره شدن پنجره کلاس ها، نقاشی دیوارها و تهیه تجهیزات مناسب برای کلاس ها صورت گرفته است؛ با نگاهی به فعالیت های انجام شده، خدا را شاکر هستیم که با همه همت خود برای بهبود و تحقق اهداف دانشکده تلاش کرده ایم.
رییس دانشکده ضمن مرور اقدامات شاخص دانشکده از جمله راه اندازی توانبخشی در دانشگاه سبطین، همکاری با مرکز میثم و ... از زحمات همه معاونین تشکر کرد.
در ادامه نشست هر یک از معاونین گزارشی از فعالیت های حوزه خود و برنامه ریزی های پیش رو ارائه کردند.
ورود دانشجویان جدید، راه اندازی وبسایت انگلیسی، برنامه های آموزشی، پژوهشی و دانشجویان بین الملل از جمله موارد مطرح شده بود.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 277204
کلمات کلیدی
لیلا یوسفی احراز
تهیه کننده

لیلا یوسفی احراز

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *