• تاریخ انتشار : 1403/07/04 - 08:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سی و هفتمین نشست شورای معاونت بین الملل

سی و هفتمین نشست شورای بین الملل دانشکده توانبخشی در سالن شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، سی و هفتمین نشست شورای بین الملل دانشکده توانبخشی در خصوص مارکتینگ دوره های کوتاه مدت با حضور دکتر حنفی، رئیس اداره جذب و بازاریابی بین‌المللی، اعضای شورای بین الملل دانشکده توانبخشی و مسئولان دوره‌های کوتاه مدت دانشکده برگزار شد. 
در این جلسه در ابتدا دکتر حنفی با توجه به دوره های کوتاه مدتی که قبلا از سوی دانشکده توانبخشی به مدیریت آموزش بین الملل دانشگاه ارسال شده بود، توضیحاتی را در خصوص نحوه تدوین این دوره ها و همینطور جذب دانشجو ارائه داد. وی تصریح کرد که دوره ها باید جذابیت لازم برای جذب دانشجو را داشته باشد و در عین حال از نظر هزینه طوری طراحی شوند که شرکت در آن‌ها برای متقاضیان مقرون به صرفه باشد. در ادامه مطرح شد که اگر گروهی قصد برگزاری دوره‌ای را دارد باید در فرم ارسالی تاریخ مشخص، مکان برگزاری و کشورهای هدف را تعیین کند تا اداره جذب بتواند با توجه به تاریخ پیشنهادی از طریق Agent های دانشگاه، شبکه های دانشجویی و اجتماعی، میزهای همکاری با کشورها، تفاهم نامه های منعقد شده میان دانشگاه ها و نیز سازمان های مرتبط، برای جذب دانشجو در دوره مذکور اقدام کند.

در ادامه ایشان فرم به روز رسانی شده دوره های کوتاه مدت را ارائه کرد که در آن هزینه ها به آیتم های کوچک تر تقسیم شده تا طراحان دوره ها بتوانند برآورد درست تری از مجموع هزینه های برگزاری دوره‌ها داشته باشند. مقرر شد فرم جدید پس از تصویب نهایی در معاونت بین الملل دانشگاه، در اختیار دانشکده‌ها قرار گیرد تا دوره ها پس از بازنگری و با تمرکز بر موضوعات مورد نیاز در منطقه برای تبلیغات و تولید محتوا به اداره جذب و بازاریابی ارسال شود.

وی ادامه داد که زمان دوره های کوتاه مدت از یک روز تا یکسال می تواند تعریف شود و در این صورت متقاضی می تواند بدون نیاز به ویزای دانشجویی که صدور آن زمانبر است، با ویزای توریستی جهت شرکت در دوره‌ها اقدام کند. همینطور از امکانات شهرهای دیگر مانند بندر عباس، اصفهان و کیش نیز می توان برای برگزاری دوره ها استفاده کرد. برگزاری در جزیره کیش با توجه به اینکه نیازی به ویزا برای متقاضیان ندارد و همینطور به دلیل وجود امکانات خوابگاهی برای دانشجویان و اساتید، می تواند محل مناسبی برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت باشد. همینطور دانشجویان ایرانی نیز می توانند در این دوره ها شرکت کرده و گواهی دریافت کنند.

در ادامه اعضای شورای بین الملل و مسئولان دوره ها سوالات خود را در خصوص موارد پیشگفت مطرح کردند.

در پایان دکتر حنفی اظهار کرد: در صورت نیاز به مشاوره برای تدوین دوره‌ها و نیز تهیه محتوا و تبلیغات، اداره جذب و بازاریابی معاونت بین الملل دانشگاه از ظرفیت های خود برای کمک به بهتر برگزار شدن دوره‌ها استفاده خواهد کرد.

 

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 279009
کلمات کلیدی
لیلا یوسفی احراز
نویسنده

لیلا یوسفی احراز

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *