• تاریخ انتشار : 1400/10/29 - 11:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 211
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

رئیس دانشکده توانبخشی: نقشه راه، چراغ روشن به سوی موفقیت است

در نشست هیئت رئیسه دانشکده دانشکده توانبخشی بر ترسیم نقشه راه پژوهشی، آموزشی، بین الملل و فرهنگی دانشجویی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، نشست هیئت رئیسه دانشکده روز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰، با حضور رئیس، معاونان و مدیران گروه در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدای نشست دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده ضمن اشاره به آیه ۸۰ سوره اسرا، ۳ نکته ورود صادقانه در امور، حرکت در ادامه مسیر به صورت صادقانه، توکل بر خدا، دور بودن از غیر خدا، و  استفاده از آموزه‌ های دینی و قرآن را  سرلوحه زندگی و دانست.
رئیس دانشکده توانبخشی گزارشی از عملکرد ۴ ماهه اخیر دانشکده ارائه کرد و بر ترسیم نقشه راه توانبخشی به عنوان چراغ روشن حرکت به سوی موفقیت در همه حوزه‌ های آموزش، پژوهش، بین الملل و فرهنگی دانشجویی در سطح دانشکده تاکید کرد.
وی همچنین از معاونین و مدیران گروه خواست نقشه راه واحد خود را برای  سال آینده ترسیم کنند.
دکتر خاتون آبادی در ادامه گزارشی را از بازدید زمین‌ های دانشکده در مناطق ۱۸ و ۲۲، مرکز بنیاد جانبازان و ایثارگران، جمعیت هلال احمر کل کشور و بیمارستان مرکز طبی کودکان  ارائه داد.
دکتر سید محسن میر معاون مالی و اداری دانشکده در ادامه در خصوص فرایندهای مالی جذب دانشجوی بین الملل، حق التدریس اساتید حوزه بین الملل و حداقل تعداد ظرفیت جذب دانشجو گزارشی را ارائه کرد.
وی در ادامه از مدیران گروه‌ ها خواست تا نیازهای اموالی خود را برای برنامه ریزی در حوزه مالی برای سال ۱۴۰۱ به معاونت مالی و اداری دانشکده ارائه دهند.
دکتر آذر مهری معاون آموزشی دانشکده در ادامه نشست به ارائه نکاتی در حوزه آموزش پرداخت و بر نظارت و رصد مدیران گروه بر حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی تاکید کرد.
وی همچنین از حضوری بودن همه مقاطع در سال تحصلی پیش رو خبر داد.      
دکتر سیامک بشردوست معاون بین الملل به ارائه گزارشی از عملکرد ۳ ماهه بین الملل مبنی بر برگزاری نشست با دانشجویان و بررسی مشکلات آنها، نشست با اساتید حوزه بین الملل، پیگیری مباحث مالی، پیگیری رفع مشکلات گروه بینایی سنجی و دانشگاه سبطین عراق ارائه داد.
وی همچنین از برگزاری برنامه علمی فرهنگی Rresearch Days International و  در اسفند ماه خبر داد.
در انتهای نشست هر یک از مدیران گروه به ارئه مسائل گروه خود پرداخت و برای رفع مسئله بحث و تبادل نظر شد.
  • گروه خبری : حوزه ریاست,امور رفاهی، مالی، اداری
  • کد خبر : 230628
کلمات کلیدی
سید امیر  میری
تهیه کننده

سید امیر میری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *