دانشکده توانبخشی | ارزیابی مهارت‌های بالینی دانشجویان گفتاردرمانی در آزمون آسکی

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/06/04 - 08:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 268
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارزیابی مهارت‌های بالینی دانشجویان گفتاردرمانی در آزمون آسکی

دانشجویان گفتاردرمانی ورودی ۱۴۰۰ روز دوشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۴ در آزمون آسکی دانشکده توانبخشی توانایی‌های علمی و بالینی خود را به نمایش گذاشتند.

ارزیابی مهارت‌های بالینی دانشجویان گفتاردرمانی در آزمون آسکی

به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، آزمون آسکی گروه گفتاردرمانی روز دوشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۴ با حضور دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ در دانشکده توانبخشی برگزار شد.

در این آزمون که با هدف ارزیابی مهارت‌های بالینی و عملی دانشجویان کارشناسی گفتاردرمانی برگزار شد، پنج ایستگاه شامل اختلالات اکتسابی زبان، اختلالات صوت، اختلالات روانی گفتار و بلع، اختلالات تکاملی زبان و اختلالات صدای گفتار و تشدید طراحی شده بود.

دانشجویان در هر ایستگاه ضمن مواجهه با سناریوهای بالینی، توانمندی خود را در زمینه گرفتن شرح‌حال، ارزیابی بالینی، تشخیص و ارائه رویکرد درمانی نشان دادند.

این آزمون با نظارت اعضای هیئت علمی گروه گفتاردرمانی برگزار شد و نتایج آن در ارزشیابی پایانی نیمسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  • کد خبر : 303513
سید امیر میری
تهیه کننده:

سید امیر میری

تصاویر

ارزیابی مهارت‌های بالینی دانشجویان گفتاردرمانی در آزمون آسکی ارزیابی مهارت‌های بالینی دانشجویان گفتاردرمانی در آزمون آسکی ارزیابی مهارت‌های بالینی دانشجویان گفتاردرمانی در آزمون آسکی ارزیابی مهارت‌های بالینی دانشجویان گفتاردرمانی در آزمون آسکی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه