ارزیابی مهارتهای بالینی دانشجویان گفتاردرمانی در آزمون آسکی
دانشجویان گفتاردرمانی ورودی ۱۴۰۰ روز دوشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۴ در آزمون آسکی دانشکده توانبخشی تواناییهای علمی و بالینی خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، آزمون آسکی گروه گفتاردرمانی روز دوشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۴ با حضور دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ در دانشکده توانبخشی برگزار شد.
در این آزمون که با هدف ارزیابی مهارتهای بالینی و عملی دانشجویان کارشناسی گفتاردرمانی برگزار شد، پنج ایستگاه شامل اختلالات اکتسابی زبان، اختلالات صوت، اختلالات روانی گفتار و بلع، اختلالات تکاملی زبان و اختلالات صدای گفتار و تشدید طراحی شده بود.
دانشجویان در هر ایستگاه ضمن مواجهه با سناریوهای بالینی، توانمندی خود را در زمینه گرفتن شرححال، ارزیابی بالینی، تشخیص و ارائه رویکرد درمانی نشان دادند.
این آزمون با نظارت اعضای هیئت علمی گروه گفتاردرمانی برگزار شد و نتایج آن در ارزشیابی پایانی نیمسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر