• تاریخ انتشار : 1403/06/07 - 06:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی

نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی روز دوشنبه 5 شهریور 1403، با حضور دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده و سایر اعضا در سالن شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز دوشنبه 5 شهریور 1403 با حضور اعضای مرتبط در سالن شورا برگزار شد.

در ابتدا دکتر سید احمد رضا خاتون آبادی رئیس دانشکده ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و اربیعن حسینی، به ارائه گزارشی از روند جاری دانشکده پرداخت.

وی تاکید کرد برنامه ریزی برای دانشجویان دکتری حرفه ای فیزیوتراپی(DPT) بسیار مهم است و شرایط بالینی، هماهنگی با بیمارستانهای تخصصی، جذب نیروی تخصصی و هیئت علمی می بایست مهیا شود.

رییس دانشکده در خصوص بورس داخلی و شرایط جذب نیرو پس از بورس نیز توضیحاتی ارائه کرد و افزود: جذب نیرو از طریق بورس می تواند به دانشکده در جذب نیروهای فعال و با انگیزه کمک کند.

در ادامه نشست دکتر سید محسن میر معاون مالی اداری دانشکده به ارائه در خصوص بهسازی فضاهای آموزشی و لزوم پایان یافتن پروژه های عمرانی قبل از شروع سال تحصیلی، تامین اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی و تجهیزات انفورماتیک توضیحاتی ارائه کرد .

وی در ادامه از برگزاری نشست های متعدد با مدیران گروه های آموزشی دانشگاه هایی که در سال جاری دانشجوی DPT دارند خبر داد و افزود: در این جلسات مقرر شد برای سال اول تحصیلی همه دانشکده ها در ترم بندی بصورت یکپارچه دروس را ارئه کنند.

در ادامه ضمن ارائه موارد آموزشی و موضوع برگزاری جشن یکپارچه دانش آموختگان، هریک از اعضا نظرات و برنامه های واحد خود در سال 1403 را ارائه کردند.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 276219
کلمات کلیدی
سید امیر میری
تهیه کننده

سید امیر میری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *