• تاریخ انتشار : 1403/04/27 - 08:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 333
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست دانشجویان افغانستانی و معاون بین الملل دانشکده توانبخشی

در نشست دانشجویان افغانستانی و معاون بین الملل دانشکده توانبخشی رئیس انجمن فیزیوتراپی افغانستان به پاس تربیت نیروهای متخصص در حوزه توانبخشی از دانشکده توانبخشی و اساتید گروه فیزیوتراپی با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، نشست دانشجویان افغانستانی و معاون بین الملل دانشکده توانبخشی روز یکشنبه 24 تیر 1403 با حضور دکتر منصوره عادل قهرمان معاون بین الملل و سایر اعضا در سالن سمینار دکتر طالبیان برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر قهرمان در خصوص اهمیت همکاری دو کشور در زمینه های علمی با توجه  به نزدیکی فرهنگ و زبان فارسی توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه هر یک از اساتید خاطراتی از دوره تدریس به دانشجویان افغانستانی را بیان کردند و در خصوص حل مشکلات برای دوره های آینده راه کارهایی را پیشنهاد دادند.

سپس هر یک از دانشجویان ضمن توضیح مسائل و مشکلات دوره تحصیل خود، از گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران قدردانی کردند و حضور در دانشگاه اول خاورمیانه  و امکان یادگیری از تدریس اساتید بنام حوزه توانبخشی را

فرصتی مغتنم برای علم آموزیی در این حوزه دانستند.

در پایان نشست راضی خان همدرد رئیس انجمن فیزیوتراپی افغانستان به پاس تربیت نیروهای متخصص در حوزه توانبخشی از دانشکده توانبخشی و اساتید گروه فیزیوتراپی با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

  • گروه خبری : معاونت بین الملل,فیزیوتراپی
  • کد خبر : 271419
کلمات کلیدی
سید امیر میری
تهیه کننده

سید امیر میری